torsdag 30 april 2009

Barnkläder


Det är så himla kul med barnkläder! Just nu är jag jättenöjd med barnens garderober! Det är nåt basplagg bara som fattas och behöver bytas ut i främs M:s garderob, men annars är jag jättenöjd! M gillar sitt linne med Miffy på som pappan har gjort!
Jag gillar barnens coola mössor från Polarn. Faktumet att A är den som har en röd mössa och inte M är extra trevligt. Egentligen hade jag velat ha en blå till henne men de var slut i hennes storlek. Så en vit fick bli bra!
Jag gillar A:s rosa slipover. M har en klänning i samma tyg men det är lite mer klyschigt. Bäst resultat blir det när de har kläderna samtidigt. Hittills är det dock bara M som har fått beröm för sin klänning. Ingen har sagt att A:s slipover är fin. Fast jag tycker ju det så klart. Men folk kanske blir lite stressade över att den är rosa. I guess...

Inga kommentarer: