söndag 29 januari 2012

Magen


Kom på att jag tagit exakt noll kort på magen den här gången till skillnad från när A var i magen då jag präkto-fotade från vecka 20, 21, 22, 23 och sen hela vägen till vecka 40. Så idag togs första kortet; vecka 35, shame on me. För övrigt köpte jag häromdagen ett tvåpack så otroligt fula tanttrosor för jag tyckte att de såg bekväma och sköna ut. Men det var de inte. Och de är så superfula att jag från och med i vår endast får köpa små minitrosor i äkta leopardskinn eller trosor gjorda av enbart ihopnitade guldkedjor för att liksom kompensera för ugly-trosor-perioden som jag nu är inne i.

4 kommentarer:

Far sa...

Aah, äntligen lite aktivitet på bloggen!

k-lina sa...

Joru! Nu kommer det!

annben sa...

hmm så mycke mage... är det förstås inte på bilden....men tack ändå...

k-lina sa...

Man kan väl ändå ana hur den väller ut bakom barnens händer;)