tisdag 7 februari 2012

Note to self

1. Köp aldrig mer tvåpack trosor på Lid´l för 49 kronor.

(Jag höll på att klia ihjäl mig i söndags eftersom någon tydligen sytt in klipulver i den där tvättrådslappen bak på trosan. Och så åkte de ner hela tiden. Nu har de hamnat i soptunnan. Jag får se mig efter leopardtrosor redan nu. Fast jag antar att de inte finns i storlek valross.)

2. Skaffa en snyggmin som fjortisarna har.

(Att sätta på vid till exempel nästa ta-nytt-körkortsfoto-eftersom-körkortet-ska-förnyas-fotografering. Eftersom jag inte hade övat in någon den här gången kommer jag att se ut som en mupp på mitt körkort de närmaste tio åren.)


3 kommentarer:

B-M sa...

Körkortsfotografering är hopplöst. Jag ser ut som en legogubbe på mitt körkort

Anna sa...

Jag ska fixa pass. Kommer säkert att se ut som en fängelseintern, det är min fotolook. Lepoardtrosor låter hett!

k-lina sa...

BM: Funny med legogubbelook!!

Anna: Fast hallå, vi har ju sett ditt snyggkort på Facebook så det är ju bara att ta den looken som snyggmin! Jo, leopardtrosor ska bli min nya grej! (Till skillnad från min gamla som tydligen är tanttrosor...)