torsdag 13 december 2012

Mäh!

Jag har inte bloggat på hundra år och för femtio år sedan när jag skulle skriva ett inlägg så gick det inte för bloggen var full? Och jag skulle behöva betala en månadsavgift livet ut för att få mer utrymme. Först tänkte jag inte göra det men sen tänkte jag det men då gick det inte och när jag skulle prova igen idag så fick det här kortet plats plötsligt. Jo-men-visst-så-att. Så därför är jag lite förvirrad och vet inte vad jag ska skriva bara för det. Iallafall är det verkligen så himla skönt att vi har flyttat färdigt för det är nästan gå-in-i-psykos-jobbigt hela flyttgrejen. Så never again. Och därför har vi backat ut ur psykosen, så väldigt skönt känns det. Och tjusiga julkort har vi tagit. Ångrar bara att jag inte valde fulvarianten där man på sin höjd bara behöver skriva nåt namn på kortetet och på kuvertet och sen är det klart. Nej, jag var tvungen att välja vanliga kort som ska klippas till, klistras fast på kartongbit som också ska klippas och vikas och skrivas på. Uuuuh, vet inte om jag orkar. Kanske får folk ett typ oklippt kort i ett kuvert. Det syns ju vilka det är ifrån. Eller hur jag gör.

Inga kommentarer: