söndag 18 oktober 2009

Nostalgitripp Mysungar











Apropå Mysungar. Den första klänningen hittade jag av en slump på Tradera. Jag blev superglad och jättenöjd för den var så fin, en turkos velourklänning med en blomma på bröstet. Och kolla vilken liten plutt M var då! Kortet är taget i april 2008. Och sen på hösten fick hon två tunikor med hjärtan på. En brun och en turkos. Den turkosa har hon på sig på flera kort som släktingar fick i julklapp. Och sen förra våren fick hon klänningen med många äpplen på. En singoallamodell som hon kommer att kunna ha läääänge. Nu som klänning, sen som kortare klänning och sen som tunika. Så himla perfekt. Och sen i våras fick A och M sina fina matchande kläder. Rosa med röda stjärnor. Mysungar is the shit hälsar A och M.

3 kommentarer:

annben sa...

Vilka söta kläder..... barnen ser ut som små bakelset.....mums...

Mysungar sa...

Tack för den härliga nostalgitrippen! Vilken fantastisk blogg du har! Jag hade massor jag skulle sy ikväll men nu fastnade jag här istället ;-) Kommer säkert tillbaks för att titta till de små mysungarna. Hoppas jag får sy mer kläder till dem!

k-lina sa...

Ja, tack själv för de superfina kläderna! Du kommer absolut att få sy åt oss igen!! Kram!