söndag 29 november 2009

29 november, sorry mormor

Jag vet, jag tycker också att det är skitlöjligt med såna här tröjor egentligen. Tröjor som det står "Idag är jag farlig" och "Busunge" och "Jag är chef" på och sånt. Men den här tröjan kunde jag inte låta bli när jag såg den på Tradera. För den är lite gullig också. Den har ett tryck av ett monster på framsidan. Och så är den av märket meandi som jag gillar. Och i A:s inskolnings-storlek 110-116. Och så passade den bara så himla bra på honom idag när han hade spillt glögg på sin förra. För idag har han trotsat kanske sammanlagt två timmar om olika saker hit och dit. Och då blir man ju lite trött. Och så fick han den här tröjan. Som kostade typ 49 kronor plus frakt.

2 kommentarer:

RonjjahSwanström sa...

hihi gulligt att Ola fick vara med på bilden xD

k-lina sa...

Shu, som vi brukar säga!