måndag 22 mars 2010

Coolaste R!


Kolla här! Varför var jag en tönt när jag var femton när jag kunde ha varit så här cool och modig! Gå på generalrepetionen av Let´s dance och kliva fram och bli fotad med idolerna. Det är stort och jag är imponerad. Det tuffaste (eller nördigaste) jag själv har gjort i min kändis-dyrkan-karriär är att jag har fått Jonas Gardells autograf på ett kassakvitto typ. Eller just ja, var det inte något om ett möte med Anna Book i en lägenhet i Munkfors också? Det var ju lite kul förstås fast på det finns tyvärr inga bildbevis!

2 kommentarer:

RonjjahSwanström sa...

ahhah vad gullig du e =) KASSAKVITTO xD xD HERREGUD asså xDxD du ska ju följa med i sommar asså vi kmr åka runt på sommarkrysset och skämma ut oss xd<3

k-lina sa...

Hihi! Joru, kvittot finns kvar i nåt fotoalbum nånstans! Jag = en tönt, I know! Ja, det skulle vara coolt att dra runt med dig i sommar. Frågan är om jag inte skulle uppfattas som en större tönt då eftersom jag är så himla gammal i sommarkryss-kretsar...