söndag 14 november 2010

13 november, mamma M

Och föresten var M så här fin i sin klänning från Tradera och i mormors gamla halsband. Alltså, fatta vad smidigt det är med Tradera! Först rensar man bland barnens urväxta eller kläder som man tröttnat på. Och så tar man kort och lägger ut och säljer och får pengar. Som man kan köpa nya kläder för. 25 pix kostade den här klänningen. För övrigt säger M nästan varje dag:
M: "Jag vill bli maaaammaaaa!"
Mamman: "Öh, men det dröjer länge länge innan du blir mamma. Först ska du vara tre år jättelänge och sen fyra år och sen fem år och sen... " (Jag brukar rabbla till trettio, jag tänker att det är en lagom mamma-ålder...) "... och seeeen blir du mamma!"
M: "Men jag vill bli mamma nuuuuuu!"

2 kommentarer:

Hanna sa...

Minst 30 väl...=)Hemska tanke att de små trollen ska bli så stora...

k-lina sa...

Ja MINST 30 får jag ändra det till!