söndag 17 juli 2011

...



Uj. Hårddisken kraschade när vi kom hem från vårt midsommarfirande. Typ-super-error-gick-sönder. Så nu står den och skämstuggar på övervåningen med nåt program för att försöka se om det finns några kort som går att rädda undan hårddisk-krasch-döden. Och jag som inte är duktig och backup-sparar på olika skivor och diskar som man ska. Fan. Iallafall. Mamman och sonen gifte sig på midsommar, något som A tjatat om i flera veckor sedan han tittat i mammans och pappans bröllopsalbum och varit ganska ledsen över att han inte fanns med på några kort. Och kom på att han minsann ville gifta sig. Så på midsommar slog vi till. När vi hade fina kläder på oss och så. Något som inte syns att mamman har eftersom jag har en klämkäck allvädersjacka över min snygga cream-blus, typiskt. Men sen bara några dagar senare undrade han "varför gifte vi oss på midsommar mamma?" och friade till en tjej på dagis istället. ("Jag älskar A mamma!") Hon svarade "ja" så klart, vad kan man annat till den snyggaste killen?

1 kommentar:

Emmas Andra Bullar sa...

Jag VET hur snygg blusen är så det gör inget att den inte syns så bra!
Kramelikram!