söndag 30 augusti 2009

Memory lane 2


Alltså den här jättefjantiga lilla nyckelpigan. Den köpte jag själv i en sån inrednings/pryl/turistaffär när jag var liten. (I guess att bror D har en likadan!) Och så hade jag den i en sån där hylla med en massa småfack. En liten pryttelgrej i varje fack liksom. Och den här nyckelpigan är verkligen pytteliten. Med stenen och allt kan den inte vara mycket större än en centimeter. Jag fattar verkligen inte varför jag har sparat den. För det skulle ju lätt kunna vara en sån grej som man slänger bort för att man inte orkar spara en massa grejer som man inte vet var man ska göra av. Men nu älskar iallafall A och M att leka med den. M blir helt eld och lågor när hon får syn på den och ropar "iiiiiga". Så det är ju lite kul.

2 kommentarer:

annben sa...

Säkert köpt på " titt in" i Hagfors

k-lina sa...

Yes, Titt in var det!