torsdag 4 februari 2010

4 februari, familjen trash - del 2

Den här bilden är tagen i oktober 2007 och vi hade nyss fått hem vår nya soffa och var så upprymda av det att vi missade att A, som inte ens var två år då, satt och lekte med en tändsticksask och det var kanske inte så himlans lysande, men det gick ju bra och så såg vi att bordet var för stort för soffan så pappan fick såga det (bordet alltså) mitt itu sen och så fick vi vrida lite på mattan så den låg snyggare och sedan dess har vi bytt lite kuddar ibland, lagt på nån duk och fixat med lite ljus på borden och flyttat några tavlor hit och dit. Och idag kom vi på att man kanske kan dra fram soffan så man kan dammsuga under den också. Och att vi kanske inte behöver vänta två år till nästa gång vi gör det igen. Fräscha vi är.

5 kommentarer:

B-M sa...

Mer som damm-lejon än dammråttor alltså.

k-lina sa...

Hehe, ja, och ett och annat popcorn såg jag också.

Anna sa...

Så illa är det väl inte, trashigare har man ju sett! (eller är vi as-trashiga så att min tolerant-nivå har gått åt skogen?) =)

Anna sa...

Förresten... så att det ska kännas lite bättre: http://uglyhousephotos.com/wordpress/

Hihi.

k-lina sa...

Hihi, jag får kolla in uglyhousessidan för att få lite tröst. Och ni är ju verkligen inte trashiga av er, jag såg nog ert superduper-inredningstidnings-städade hus härisistens. Eller ni kanske hade gömt allt skräp... under soffan?! (;