torsdag 3 september 2009

3 september, what?!


Alltså, hur tänkte jag här egentligen? När jag var i affären och la ner de här förpackningarna i varukorgen så var det som jag skrek åt mig själv inne i huvudet: "Hallå, vad håller du på med? Är det så himla smart att få in barnen på den här sockerchocksbanan? Vad är det för fel på havregrynsgröt?" Men den mesiga sidan av mig själv försvarade sig med: "Men barnen kommer att tycka att det är så gott och de kommer att bli så glada!" Och eftersom förpackningarna innehåller rent socker så tyckte de så klart att det var gott och blev väldigt glada. Men ändå. Jag känner mig inte som den präktigaste mamman. Men flingorna får inte ätas till frukost. Mer som efterrätt på helgen.

4 kommentarer:

annben sa...

Hmm är det mi doter som har köpt detta......Jag fick Åke att gå från "start" till havregrynsgröt.....

k-lina sa...

Hehe, ja det kanske var din röst som skrek i mitt huvud ;)!!

B-M sa...

TtTtTtTtTt.....Tillfällig svacka?

k-lina sa...

Ja, nåt sånt...